Основен / Коляно

Dtbs и отсъствието на осификационни ядра за 6 месеца

алкална фосфатаза + рентгенова снимка на костите на китките - това е стандарт за диагностика.

Това е отделен анализ, който не е включен в общата биохимия.
все още трябва да погледнем калция и фосфора в кръвта.

Сега сме. 6. Утре, според инструкциите на хирурга, отиваме на контролен ултразвук, всички сме сами.. ако само имаше..

Попитах хирурга на рецепцията какво друго може да се направи, с изключение на това как да извиваме краката 150 пъти на ден.. Той каза - можете да ги развийте напълно: gy: (комично) Той каза, че

В един месец по принцип няма ядра, те трябва да започнат да се появяват след 3 месеца. В противен случай се нуждаете от физиотерапия. Отидете някъде на ултразвука.
Зададох на консултанта въпроса дали е възможно да седне. Отговор на консултанта:
Ако анатомичните отношения в ставите не са нарушени, то детето може да седне и да пълзи. Вреден само вертикален товар. Обикновено ядрата на осификация на бедрените глави се образуват на възраст от 3-8 месеца.
Хирургът ми каза, че ставите са перфектно оформени, но няма ядра. Съобщението беше променено от потребителя 03-03-2013 в 18:15

Няма осификационни ядра след 6 месеца (TBS)

Дъщерите са вече 6,5 месеца и, според резултатите от ултразвуковото изследване на осификационните ядра, изобщо не са открити. изобщо не. При преглед ортопедът (отиваме в Чекушев) казва, че детето е здраво и не вижда дисплазия. Кой беше - че ядрата на осификация се появиха много по-късно от нормалното? (както разбрах - те бяха нормални с 6 месеца, трябваше вече да са били напълно оформени). Какво лечение сте предписани? Масажът беше направен, разтворих краката, но не много - дъщеря ми е много досадна, за да не могат да се движат. Много притеснен.

Намерих дисплазията на сина ми "открита" от нашия ортопед в детската болница и повярвах, те поканиха масажистка, направиха масаж, отидоха на ултразвук, нямаше ядра на 5 месеца, узистка също видя сплескани ацетабулни покриви. Реших да платя такса на Василистов Д. Б., той погледна сина си, каза, че дори не е видял никаква дисплазия, краката се разпространяват добре.Препоръчвам ми 8-9 месеца да отида на рентген за успокоение, защото ултразвукът вече не е информативен и често погрешно диагностицират ултразвук. Отидохме на рентгенови лъчи за 8,5 месеца, всички ядра са на място и всичко е наред! Това е! Отидете при ортопеда и отидете на рентген, ако го направят.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Ако този въпрос наистина ви притеснява, аз също съветвам Василистова. Чекушев обикновено не приписва ненужни диагнози, но понякога може да се пренебрегне. Имам двойно мнение за него.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Имаме 8 месеца. Не е имало ядра, Черемисина е поставила дисплазия и е предписала убийствено лечение, а аз реших първо да отида при Василистов, той каза, че няма дисплазия, а много от ядрата се появяват по-късно, отколкото трябваше да имат.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

просто досега много от тях имат ядра, но все още са недостатъчно развити, но все още нямаме: SHOCKED:

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

не изпадайте в паника! просто направихте ултразвук! в такава ситуация определено трябва да има рентген. Узи тук не е информативен. ако се съмнявате, отидете на Василистов, ако той каже какво има, може би ще ви изпрати с рентгенови снимки. той е един от най-добрите ортопеди, аз му вярвам 99,9%

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Напълно съгласен! Доверието е, че е бил лекуван - беше доволен. На мястото на пребиваване в Cheremisina, лечението всъщност е предписано клане, но тя взе син в Chekushev - няма дисплазия, но за профилактика все пак е изпратен на електрофореза.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

нека да видим какво казва и назначава Чекушев, ако отидем при Василистов

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Най-важното е детето да седи?

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

тя сама не седи само с подкрепа. възраст е норма.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Момичета до 6 месеца. обикновено не могат да бъдат засадени! Извивката на матката блести. Затова колкото по-дълго дъщеря не седи, толкова по-добре.
Що се отнася до ядрата, при момичетата те са малко по-рано, отколкото при момчетата, следователно трябва да се оформят при друг ортопед. Невъзможно е да се каже, че детето е здраво, ако е на 6 месеца. не ги. И ако Чекушев смята, че няма проблем, тогава няма да има решение на проблема.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Това е пълна безсмислица и отдавна е доказано, че причината матката да се огъва е съвсем различна, освен това, детето вече е на повече от 6 месеца,
направете рентгенова снимка за седация, тя със сигурност ще види всичко

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

претърси целия интернет - да, всичко ще бъде ясно на рентгенова снимка. Исках да го направя в клиниката - те се нуждаят от сезиране на лекар. първо трябва да отиде при ортопеда за посоката.
За мен, според мен, това е мит. за това, че е време да седнем и ми казаха педиатър, невролог и ортопед.
на краката тук просто не може да се постави - това е да.
и къде другаде може да се направи рентгенова снимка?

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

попитайте Chekushev, нека го напише посоката, ако той се съпротивлява, слагам съжаление, да каже, че сте много притеснен, искате да сте 100% сигурни и така нататък. препращането може да бъде направено безплатно в клиниката на същия ден незабавно. Няма нужда да ходите никъде и да плащате.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

ОК! утре ще опитаме! само в мед има ново оборудване - и следователно по-малко излагане.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

направихме поликлиника в ЦНТИ, имаше и добро оборудване

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Направихме в клиники Medi, оборудването там е всичко ново, току-що отворихме рентгеновата стая, декодирането се осигурява от детски радиолог. Все още можете да направите посока на Бекешская, но има огромни опашки.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

И в мед клиники с посоката направи? но вчера се обадих там - те казаха, че се нуждаят от посока, днес те се обадиха на друг администратор - не ме питаха за посоката, тя ми написа на рентген.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.
  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Но въпросът е - трябва ли сега да се облягаме на калция?

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

тя трябва да се произнася с лекаря, защото тялото не винаги е необходимо на тялото. в такива случаи калциевата електрофореза се извършва локално.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Дължината на дъщерята също нямаше дълго време и лекарите изобщо не харесваха краката, следователно Кривовати, с различна дължина, бяха разведени като гимнастичка от добра. + рахит в лека степен.
Електрофореза е направена 2 курса с калций на бедрата, масаж 4 курса до една година. В резултат на това те предоставят (xenti) - всичко е наред. Отидох на 11 месеца, въпреки че не очаквах някой толкова рано от нея))
Все пак бих препоръчал Черемисина. Сурова, но вижда всичко. IMHO.
Калцият може да е достатъчен за тялото, точно на правилното място, което не се абсорбира.
Всичко ще бъде наред.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Благодаря ви! просто за калций съмнение - може би това е достатъчно - зъбите вече се катерят, но няма ядра: DEVIL:

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Ние, също, ядрата се образуваха по-късно, така че ни казаха с ултразвук, после отидохме при Черемисин. Василистов каза да не се паникьосва, всъщност се оказа правилно и не започнахме да облъчваме детето с рентгенови лъчи. Отидете при него веднъж толкова притеснен, че той наистина е добър специалист.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

А след шест месеца нямахме ядра. Те правят масаж у дома, вземат се бани с морска сол. На 9 месеца ядрените се появиха, но малките не са за възраст. И лекарят (като цяло забравил името му, мъжчинка на възраст) каза, че всичко е нормално, те просто малко изостават в развитието и това е добре.
И тогава си спомням прекалено притеснен.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Ще получим Василистов само за 1.5 месеца (той отива на почивка). Днес бяха в Чекушев. Назначава се e / forez, масаж и ултразвук за 1,5 месеца. Рентгеновото каза, че това не е необходимо. Аз съм прав на загуба - да правя рентгенови снимки или да слушам Чекушев.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

в съгласие приема, добър ортопед, но сега вероятно е преместен на фара

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

В края на краищата, Василистовите са двама: баща и син, и двамата на почивка - те са много добри специалисти и не се обезсърчават предварително - осъзнахте го навреме, до една година много рани изчезват.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Исках да стигна до най-възрастния

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Бих посъветвал точно обратното на син - Дмитрий Борисович. Мисля, че повечето от вас му го изпращат.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

До Василистова Д. Б. отидохме, той е началник на отдел по ортопедия на Бекешская. Това ни каза, че ултразвук след 6 месеца. вече не е информативен, по-добре е да направите рентгенова снимка.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

по-младите 100% не са по-лоши. макар че бяхме най-възрастните, но чух много и за другия.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

и по-младата такса там, където е необходимо?

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Той (Тоди младши) имаше адрес, намери личния си уебсайт в интернет и там имаше мобилен телефонен номер, обади се, настрои се да отиде в болницата до Бекешска, за съжаление телефонът вече беше изтрит като ненужен (тъй като вече сме големи),

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Василистов дб приема в лабораторна диагностика на пушкин 45

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Аз лично имах и двете, разговарях с DB, той каза, че ако има съмнения за нещо, той винаги се консултира с баща си, или дори иска да види детето и обратно, т.е. те правят колективни решения колективно. Виждам разликите с кого да отида, те са добри специалисти.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

На 6 месеца бяхме по-малко от 3-месечно бебе. Наред с ултразвук и рентгенови лъчи. След това бяха предписани курс на масаж, електрофореза с калций, капки Vit 4 и калцемин. Ортопедичният доктор Черемисина наблюдаваше.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Забравих дори да си поръчам вана с морска сол всеки ден, в продължение на 2 месеца, но мога да греша.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

палачинка тук цените растат - в лаборатория. Приемът на Vasilistovo Junior е около 800 рубли: шокиран: ако отидеш директно при него за Бекеш, това е и 800

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

ndaaa. защото рекламирани.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

по-старият има 650 рубли.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

направи днес рентгенови снимки в медните клиники. Не видях картината на ядрата (погледнах как изглежда в интернет) и радиологът написа в заключение: възрастовата норма, няма отклонения. Е, слава богу, че нямаме дисплазия! ще имаме предвид, докато правим масаж с електрофореза, както е назначен от Чекушев, след това отидем на ултразвуков контрол след месец и половина, добре, а след това и на ортопедично посещение. Е, нека се надяваме, че нашите ядра ще се увеличат дотогава

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Ядрата са бели топки в средата на полето на изследване. Случва се, че не всеки лекар ги вижда. Така че вие ​​сте страхотни! Поздравления !: THUMBS UP:

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Момичета, кажете ми. Моят старши също не е имал осифициращи ядра чрез ултразвук. Не помня точно възрастта: 5-6 месеца. И никой не обръщаше внимание на това. И какво е това, ако това не е така? Или те задължително се появяват?

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.
  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

се появи. просто, ако не, то тогава е невъзможно да се сложи върху краката умишлено и да се засадят в проходилка. докато детето не седне и стане.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Ясно е. Е, не използвахме проходилки. И тогава наистина мислех, че не е достатъчно, но не знам. Благодаря.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

имаше и друг въпрос - дали масажът се извършва с електрофореза едновременно? Или е по-добре тези две процедури да се разделят навреме с почивка от един час или повече? Някой казва, че масажът е веднага след това Форез, а някой казва, че е толкова грешен и е необходимо да се раздели поне на един час как да бъдеш - не знам. на кого как се справяха и дали резултатът от forez като цяло?

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Бяхме посъветвани да масажираме първо, след това Forez, привидно по време на масажа, системата за обмен се активира и лекцията се усвоява по-добре, нещо такова. Само в никакъв случай обратното, защото ако първо направите forez, а след това масаж, лекарството ще бъде извадено от тялото по време на масажа.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Разгледахме клиниката. и откри за нея случайно. Тя покани масажист за общ масаж, говори тя спешно на ортопеда. Дойдох в ЦНТИ да кажа това и онова, погледна Черемисина, каза пренебрегваният етап. Няма ядра. Има и нещо там (не го разбирам в смисъл), казах, ако нямаме време за една година, а след това операцията. Предписал е перинка, масаж и е / forec с калций. Масаж и forez се прибраха у дома. Първо, масажирайте, а след това и Форез. Слава Богу за година, управлявана)))

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

и как е видял масажиста?

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

и това носеше перинка? колко време? И колко зърна са нараснали? сега сме завършили курса на масаж и forez, сега на 8 месеца ще отидем на ултразвук. Наистина се надявам, че дотогава вече ще се появят нашите ядра

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

направихме ултразвук на 8 месеца, нашите ядра започнаха да растат, но все още много малки. Отидохме на рецепцията на старши Василистов. Бързо погледна дъщеря си, каза, че краката са разведени добре, а ядките ще пораснат. тогава реших да му покажа рентгеновата снимка, която беше направена преди 2 месеца. Той казва, че имаме дисплазия на рентгенови лъчи, имаме нужда от спешно лечение. Писах да нося, без да сваля гумата Вилна! Аз съм шокиран! какво да правя, не знам! към кого да отиде. Гумата струва почти 3 хиляди, тъй като детето ще реагира на нея - не е ясно, че вероятно не е в състояние да пълзи или да се преобърне в нея. Седя по-кратко и крещя какво да правя, не знам.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

имате ли всички нормални рентгенови лъчи? Измерени ли са ъглите на картината?

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

В медицинската клиника бяха направени рентгенови лъчи. въпросът е, че радиологът дори не е измерил ъглите, просто е написал, че всичко е нормално. и базилистите казаха, че ъглите са лоши

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

е невероятно. ъглите просто гледат. ние в клиниката на снимката веднага ги измерихме

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

така с рентгенолог нямахме късмет

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Инна, най-напред се успокоите, а после решите сами - защо трябва да отидете при някой друг? За да чуете, че детето е нормално, или още веднъж се уверете, че диагнозата е правилна? Василистов е добър специалист, добре, ако все още имате съмнения, отидете при сина му, по-добре да отида при него.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Всичко беше точно обратното за нас, първоначално дойдохме на рецепцията на Василистов Д. Б., на 4-тия месец.След масажния курс погледнах добре и казах, че нямаме дисплазия, но за всеки случай се нуждаем от рентгенова снимка на 7-9 Отидох на рентгенова снимка на 8.5 месеца в Медицинските клиники, където рентгенологът описа всичко подробно и каза, че с нас всичко е наред, имаме ядра и покриви по ред, както и ъгли, измерени ъгли., ако стойностите не са написани? Може би има стойности в картината?

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Вероятно сте стигнали до причина за дете на радиолог, а когато отидохме - той беше на почивка, така че отидохте при обикновен радиолог. Той изобщо не посочи никакви размери. Самият базилист се опита да измери нещо там.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Дъщеря ми на 6 месеца е по-малко от 3 месеца. Направен е ултразвук и рентгенови лъчи, след това са предписани доза Vit D, калцемин, масаж, електрофари с калций. Те казаха, че на фона на рахит.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

ние freink perinku (както се нарича) назначен почти половин година. Бях истеричен. Масажистка увери и каза, че детето трябва да се движи. и не лъжа като кукла. не носеше и всичко е наред.
Може би се обадете на Medmix и му кажете да ви даде нормално описание, а не само норма.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Е, ако самият лекар е измерил ъглите, какво ще кажат? същото ще се случи.
за движението на детето: в някои случаи с tbs дисплазия, като цяло е невъзможно да се засадят и поставят на краката, това е изпълнено с влошаване. плюс краката винаги трябва да са в разведено състояние, така че всичко да се формира правилно, не е за нищо, че тези пера и т.н. са измислени.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Инна, ако все още търсиш чудо, отиди при друг лекар, само за да успокоиш душата си (ако можеш да го наречеш така). Или, събери се с духа, купи тези спейсчета, здравето на детето е най-скъпо. Можете да си купите употребяваните, и те не правят нищо, когато се носят, но ще са 2 пъти по-евтини, дори и при доставка от друг град.

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

просто рентгенови 2 месеца. През това време направихме масаж, forez, smt, lfk. Мисля, че имам нужда от още една снимка тук, преди да направя такава диагноза и да направя изводи. така че ще отида да попитам за препращане на рентгенови лъчи към чекушев и може би дори на Василистов младши. Хайде

  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.
  • Влезте или се регистрирайте, за да публикувате коментари.

Инна, напълно съм съгласна с теб, върши всичко това, което си планирала, но не по такъв начин, че рентгеновото изображение отново да е дългогодишен. В твоята ситуация, ако наистина не отнемаш време и се надяваш на чудо, трябва да се ускориш спешно. Започнах да лекувам дъщеря си на възраст 5 дни, имаме и ортопедия, а другата е съвсем различна. И сега, поглеждайки назад със страх, мога да си представя какво бих направил, ако детето вече е било голямо и не е имало възможност да се премести, просто успяхме да направим всичко в ранна детска възраст, сега просто подкрепяме терапията, но това е глупост. Само до една година, ако все още можете да се лекувате, всичко може да бъде фиксирано, а след това много по-трудно. Сега съберете сили и продължете, тогава не си спомняте колко трудно беше.

Сибмама - за семейството, бременността и децата

Липса на осифициращи ядра

Посланието Ксю "Чет Яну 26, 2006 20:11

Съобщението Old Yaga »Чет Яну 26, 2006 20:28

Посланието Меган »Чет Яну 26, 2006 10:37 pm

Сю, боя се, че отговорът ми няма да ви хареса, но.

За Ковтун направихме ултразвук на бедрото след 2 месеца. Имаше единични ядра на осификация, ни казаха, че всъщност не е достатъчно, макар че по принцип щеше да слиза за нашата възраст. Тогава ни казаха, че те изглеждат до 6 месеца. се формират.

От друга страна, ако това беше сериозно, лекарят вероятно нямаше да те уплаши.

Послание на Грета »Чет Яну 26, 2006 10:55 pm

Посланието на Наги ”Чет Яну 26, 2006 23:58

Купи учебник Селиванова франц.яз. 6,7,8 cl> 2011 s / s, може много да се използва!

Купете (Rosman) Хари Потър полукръвен принц или размяна на огнена чаша (Rosman). Правилният превод!

Посланието Ksyu »Пет Ян 27, 2006 11:47

Благодаря на всички за отговорите. Хммм. Честно казано, очаквах да чуя нещо като: да, беше така, сега всичко е наред! Е, или нещо подобно. Сега ме уплаши. Подписан при ортопеда. Да вървим с резултатите от ултразвука, ще ви попитам всичко там. Въпреки че и ултразвуковия скенер, и педиатърът са единодушни да казват, че ортопедът определено не е необходим. Те казват, че е твърде рано да се пие калций, но масаж, упражнения терапия, електрофореза с калций - точно така. Ние също плуваме - също таксуваме. Като цяло се обърках.

И кажи ми, какво заплашва факта, че ядрата изобщо не се образуват, например? Дали това се случва? Детето няма да ходи? Или какво друго?

И все пак: и ултразвуковия скенер, и педиатърът казаха, че не е имало дисплазия от мое име и на въпроса ми: трябва ли да нося гума? Или разделители? Те отговориха, че не трябва, дори се засмяха. Ето защо не се притеснявах, но сега няма да отделям време и пари и ще посетя ортопед. Надявам се, че в NIITO нормалните експерти.

Съобщение Стара жена Яга »Пет Ян 27, 2006 11:54

само с калций и фосфор заедно

Няма нужда да мислите за това.

Съобщение Стара жена Яга »Пет Ян 27, 2006 13:24

Естествено, всяко дете е индивидуално, а вие (родители) не се страхувате от факта, че детето няма зъби на 5-6 месеца и, например, голям извор не е „затворен”. Сигурни сте, че и двата зъба ще растат и пролетта ще се втвърди. Въпреки че и двете от тези състояния могат да бъдат описани като "орална дисплазия" и "черепна дисплазия". По същия начин, със знака на DTS. В крайна сметка, по същество, DTS е слабо, непълно развитие на ставата. В повечето случаи тя е естествена характеристика на тялото на малко дете и много по-рядко е признак на заболяване.

Така, проблемът с дисплазията на тазобедрените стави (DTS) е по-скоро за родителите поради плашещия звук на диагнозата и липсата на житейски опит по тази тема, отколкото поради реалната сериозност на отклоненията в развитието на тазобедрената става.

Постът на Чеширската котка »Пон Яну 30, 2006 1:46

Пост Гост »Вт Яну 31, 2006 19:07

Уважаеми докторе, sibmamy! Темите вече са били обсъждани за аномалии в развитието на осификационните ядра, за бързото увеличаване на теглото на GW, искам да направя възможни паралели (ако има, разбира се...).
Синът ми е на 2 месеца и 3 седмици, той е светло и сравнително спокойно дете. Той е роден 3750 кг, на GV при поискване с прикрепване в доставката и съвместно пристигане в r / d, систематично приближаващи 8 кг, след седмица се претегля в клиниката. Ядем с удоволствие. Приемаме витамин D профилактично.
Днес е извършено ултразвуково изследване на тазобедрените стави, ставите се оформят правилно, но няма дори намек за осификационни ядра. Бяхме изпратени за консултация до началника на отдел в центъра, където бяха извършени ултразвук, тя каза, че имаме „някои ендокринни нарушения, детето е много хлабаво, излекувано“, диабетът и дисбиозата трябва да бъдат изключени.

Кажете ми, има ли реална връзка между голямото увеличение и нарушаването на образуването на ядрата?
Възможно ли е детето да има диабет на HB, как трябва да се прояви?
Не искам да повдигам тема за дисбактериоза, по мое мнение, няма какво да се каже за едно дете на HBV….
Наистина се надявам на отговора на изтъкнатия Я.Я. и всеки, който има някаква гледна точка!
Благодаря!

Посланието Ксю "Вт ​​Ян 31, 2006 21:44

Посланието Ksyu »ср фев 01, 2006 12:03

Съобщение за barryga »Чт Фев 02, 2006 23:47

Посланието на Яков Яковлев »Пет Фев 03, 2006 1:22

Аз не съм ортопед и не помня всички цифри, но след като разгледах ортопедичния "праймер" открих, че ядките на осификация са рентгенологично (!), Определени в тези кости за 3-6 месеца.

Ако той прави такова нещо, не е оправдано изявления, тогава просто трябва да попитате - какво точно е то.
Ако говорим за намаляване на функцията на щитовидната жлеза (хипотиреоидизъм), тогава това са признаците, които трябва да бъдат "забавяне на растежа, лошо наддаване на тегло, намален апетит, сънливост, сънливост, умствена изостаналост, запек, бледа и тъпа кожа".,
Заради прехранването на кърмата - мит.
Диабетът преди годината е категорично рядко заболяване и в тази възраст не се случва.
Дисбактериозата е ALL-RUSSIAN paranoia (вече съм изразил мнението си за DB много пъти). Особено ако асоциирате дисбактериоза, данни за ултразвук и. увеличаване на теглото.

Досега, вероятно, не можем да говорим за нарушаване на образуването на ядра. В края на краищата, всички норми в медицината (по отношение на статистиката) имат определени вариации в нормалните стойности. Ето защо в книгата намерих числа от 3 до 6 месеца, а не толкова - ядрата на осификация трябва да се появят точно за 180 дни. Тя е 180, а не 179
Друг проблем е, че като цяло, с интензивен растеж и печалби, може да има някакъв дефицит на витамин D и калций. Но пак - всичко това протича много внимателно в кърмата. В крайна сметка съотношението на калций и фосфор в млякото е идеално по отношение на абсорбцията. Витамин D - ако има прояви на неговия дефицит (първоначалните признаци на рахит), тогава дозата се увеличава. Но това може да бъде решено само когато се гледа!

Мога само да кажа едно нещо със сигурност. В нашия отдел децата са лекувани от диабет повече от 30 години. Определено мога да кажа (говорих лично с моя лекар) - през последните 25 години имаше само едно дете с диабет до една година. И това, той беше на възраст по-близо до година 1.

Няма осифициращи ядра за 6 месеца.

Такава „диагноза” ни беше дадена на ултразвука след 6 месеца... Сега отидем за масаж и електрофореза, пием височина… Но проблемът е, че Артьом вече седи и наскоро започна да застава на подкрепа. Казват, че категорично не, но как да го накарам да не го прави. Завършваме курса на масажа и след 8 месеца отново отиваме на ултразвука, но мисля, че няма да се появят толкова бързо (((

В банята наистина не се къпем, а просто стоим и държим на борда и искаме да се измъкнем)

Кой е имал нещо такова? как да се справим? Как се лекувахте? кога се появиха ядрата?

Юле и къде е ултразвукът? На Гагарин? Ортопедът не обича всички туберкулози и изпраща всички на ултразвук

Честно казано, не знам. Аз веднага схвана намека на доктора и дори не отидох там. За мен е по-лесно да отида в Киев - това е благословия, а на левия бряг има много клиники, които правят ултразвук на туберкулозни стави

една радва - гората под носа му)

Джулия, някой изчисти. Тук ще отговоря, за да е по-ясно защо бяхме без лекари))

При втория всичко върви по план. С дъщеря само един хирург за 3 месеца. и окулист. Нашият педиатър беше толкова увит, че се опитахме да преминем през времето и към първия педиатър. А понякога сестрата просто претегляше всичко. А при по-младите имахме само хирург. В нашия град нямаше невролог. Ние сме само през ноември от област Одеса. са се преместили. И тук живея в Калита. Един педиатър изобщо. така че преминахме покрай всички))

И тогава прочетох, че някакъв Лисовски прави ултразвуково сканиране там (едно от трите) и той го направи и в Бровари.

Ние също не ги имахме на 6, а също и на дисплазия на TBS (((Не знам себе си, много се притеснявам.

Ще направя отново ултразвук.

Не се притеснявайте. Ако имаше някакво изостаналост на ставата (след като бяха назначени профстантите, тогава имаше лека дисплазия), тогава почти винаги има забавяне с тези ядра. Е, ултразвук не дава 100% точност, това зависи от устройството, от лекаря. Рентгеновата снимка е по-точна, но тя е "за всеки случай" не е назначена.

IMHO - се лекуват, не оставяйте да стоите дълго време при опората вертикално. Зареждането на плячката до върха дава различен ъгъл на ставите, така че изглежда не е вредно. Има и шега в това, че слабите стави без осифициращи ядра под влиянието на гравитацията (и теглото на тялото) могат да излязат от ставния сак и да доведат до сублюксация. Зад това и внимавайте да не преуморите

Благодаря ви, ще му дам волята си, но не за дълго, не можете също да травмирате психиката, а след това има толкова много загуби, когато я отнемам от подкрепата)))

не всичко е толкова страшно, колкото те плашат... масаж, forez ще поправи всичко. Аз не мога с очите си, умирай pah pah pah на теб! не се разболявайте!

Dtbs и отсъствието на осификационни ядра за 6 месеца

Свързани и препоръчани въпроси

3 отговора

Търсене в сайта

Ами ако имам подобен, но различен въпрос?

Ако не сте намерили необходимата информация сред отговорите на този въпрос, или вашият проблем е малко по-различен от представения, опитайте да зададете на лекаря още един въпрос на тази страница, ако това е основният въпрос. Можете да зададете и нов въпрос и след известно време нашите лекари ще отговорят. Тя е безплатна. Можете също да потърсите необходимата информация за подобни въпроси на тази страница или чрез страницата за търсене на сайта. Ще бъдем много благодарни, ако ни препоръчате на приятелите си в социалните мрежи.

Medportal 03online.com извършва медицински консултации в режим на кореспонденция с лекари на сайта. Тук получавате отговори от реални практикуващи в своята област. В момента на сайта могат да получат консултация за 45 области: алерголог, венерология, гастроентерология, хематология и генетика, гинеколог, хомеопатични, дерматолог детски гинеколог, дете невролог, детска хирургия, педиатрична ендокринолог, диетолог, имунология, инфекциозно заболяване, кардиология, козметология, логопед, Лаура, мамолог, медицински адвокат, нарколог, невропатолог, неврохирург, нефролог, онколог, онколог, ортопед, офталмолог, педиатър, пластичен хирург, проктолог, Психиатър, психолог, пулмолог, ревматолог, сексолог-андролог, стоматолог, уролог, фармацевт, фитотерапевт, флеболог, хирург, ендокринолог.

Ние отговаряме на 95.24% от въпросите.

Няма яйцеклетки на 6 месеца

Кажете ми какви проблеми ви накараха да отидете при лекар?

те просто правят ултразвукови тръби първо в 2.5, а след това след 4.5 месеца и не виждат ултразвуковите ядра. Сега ще търся къде правят компютърен рентген. Казват, че е по-добре видимо ядро

Кажете ми какви проблеми ви накараха да отидете при лекар?


Планираното ултразвуково изследване показа дисплазия, Freyka носеше възглавница в продължение на 4 месеца, след което рентгеновото лъчение показа, че ъглите са нормални, т.е. коригирана дисплазия, а ядрото не съответства на възрастта на месеците в 5: 010:
Това е регистрирано.

Планираното ултразвуково изследване показа дисплазия, Freyka носеше възглавница в продължение на 4 месеца, след което рентгеновото лъчение показа, че ъглите са нормални, т.е. коригирана дисплазия, а ядрото не съответства на възрастта на месеците в 5: 010:
Това е регистрирано.

И колко часа на ден носехте тази възглавница?

Планираното ултразвуково изследване показа дисплазия, Freyka носеше възглавница в продължение на 4 месеца, след което рентгеновото лъчение показа, че ъглите са нормални, т.е. коригирана дисплазия, а ядрото не съответства на възрастта на месеците в 5: 010:
Това е регистрирано.

И колко часа на ден носехте тази възглавница?

Може би някой също имаше същото. Те казаха, че не се поставят на краката, аз не поставям. Пълзящ само започва. Кой ще ви каже как се лекува някой? Какво е предписано. Лекарите казват, че не се създават опасения.

Ние също нямахме осифициране, носехме възглавницата на Фрейка в продължение на 2,5 месеца, без да я махаме, направихме електрофореза и я масажирахме няколко пъти. После отидоха при Волошин в Търнър - той каза, че всичко е наред! )

те просто правят ултразвукови тръби първо в 2.5, а след това след 4.5 месеца и не виждат ултразвуковите ядра. Сега ще търся къде правят компютърен рентген. Казват, че е по-добре видимо ядро

Прочетете литературата в тази мрежа. Те пишат, че ядрата образуват до 6 месеца, така че ако не са там след 3 месеца, не трябва да се предписва лечение.

Може би някой също имаше същото. Те казаха, че не се поставят на краката, аз не поставям. Пълзящ само започва. Кой ще ви каже как се лекува някой? Какво е предписано. Лекарите казват, че не се създават опасения.

Направете ултразвук за 10 месеца, без ядра. Ние пием калциево-магнезиев хелат, предписва се също електрофореза, но те решават да не отиват на епидемията в продължение на половин година. Ортопедът каза да не се тревожи.

за точна диагноза трябва да се направи рентгенова снимка, а не ултразвук.
ултразвук информативно до 2 месеца бебе.
вярно, не знаех веднага за това, но все пак.
сега правим рентгенови лъчи.

Кажете ми къде можете да рентгенови снимки. Толкова много Uzi са направили, че вече не искаме да го правим. Искаме компютър. Рентгенова. Благодаря

и имаме проблем с ядрата.
Направена е електрофореза, след това ултразвукът се повтаря след 5 месеца, а ядрата - 3.
Тогава бяхме болни, карантина и т.н., като цяло, останахме с посещение при ортопеда
Непосредствено след Новата година ще преминем към новия курс e / forez
също направи масаж, бутилки със солена вода
Калций-макс също беше възложен на нас, но никъде не може да се намери. :(
Всеки ден давам извара, около 50 грама

Надявам се, че нашите ядра ще се върнат към нормалното: 091:
бебето става в яслите, няма начин да забрани

не се притеснявайте! ние също не са имали, се появи на 7 месеца
те правят активен масаж, вита D3 капки, солени вани и парафинови салфетки, нанасяни върху ставите и всички бръмчене.

Моля, кажете ни какви са парафиновите салфетки.
Как бяха направени и колко често?

О, да, все още е вита

И ние, в 3.5, изобщо не ги имахме отляво, появили се вдясно малко - кварцовото лечение и калцийът бяха възложени на майката (ние сме в GW). Тогава ортопедът назначи масаж и отоплителна подложка. 11-ви нека да проверим. Всичко ще бъде наред.

Кажи ми, какъв беше предписаният ти калций за кърмещите майки?

Моля, кажете ни какви са парафиновите салфетки.
Как бяха направени и колко често?

О, да, все още е вита
в аптеката купуват медицински парафин, взех в държавата. аптека в отдела за рецепти.
у дома, можете да го стопи в някакъв контейнер на печката, след това го излее върху пелената (просто вижте, че не е много горещо, в противен случай пелената може да се яде, изгори).
cool: ded:, замръзва малко и поставя тази пелена на детето за 15 минути.
Бях обяснена така) можете просто да излеете този парафин в пелената, а не непременно кърпички.

Може да се нуждаят от НЛО (слънчеви бани под изкуствено слънце). парафинови кърпички - вероятно означава Тепловит? Те са готови за консумация парафинови + озокеритни плочи. Продават се в аптеките.

ако не се лъжа, слънчевите бани под това слънце, истината е от сополи.

Благодаря за името на тези салфетки!

Вече направихме 4 курса foreza.
И калций с фосфор, и trental до долната част на гърба, и нещо друго, аз не помня.
Нещо не е нашето ядро.
Чакаме година и половина и отново ще правим рентгенови снимки, може да се появи: 091:

няма никакви. или колко време са се развили?

досега сме правили само един e / forez, ми се струва, че след като е станало по-добре, тъй като не е имало ядра след 3 месеца, а след е / f в ултразвук за 5 месеца развитието на ядрата с 3

няма никакви. или колко време са се развили?

досега сме правили само един e / forez, ми се струва, че след като е станало по-добре, тъй като не е имало ядра след 3 месеца, а след е / f в ултразвук за 5 месеца развитието на ядрата с 3
Да, те изобщо не са. Последната рентгенова снимка е направена годишно. Следващо пътуване до лекар за 1,5 години.
Нямаше ядра.
В този случай детето е напълно физически развито, ttt, както вече написах.

Кога се образуват ядрата на осифициращите тазобедрени стави при новородените?

Осификация в ставите на таза възниква през първите двадесет години от живота на човека. Дори и по време на бременност, ембрионите на ядрото на осификация на тазобедрените стави се появяват в плода, раждаемостта е 3-6 мм.

Анатомични особености

Примордиите на ядрата в ставната торба на тазобедрената става се появяват по време на третия до петия месец от бременността. Как точно през този период е образуването на човешка костна тъкан. При новородените ядрото на осификацията достига три до шест милиметра в диаметър. Има случаи на развитие на ядра само до осмия месец от бременността. Ето защо е толкова важно, че детето се ражда пълноценно.

При три до десет процента от случаите на нормално развитие и навременна доставка, детето няма топки в тазобедрената става. Или са много малки. Но обикновено топките могат да растат до желания размер от 4-6 месеца. Пълното развитие на тазобедрената става продължава до 20 години. Но с пет или шест години ядрото трябва да бъде десет пъти по-голямо, отколкото при раждането. При отсъствие на този стандарт е необходимо да се провери патологията на развитието.

Ролята и функцията в организма

Липсата на ядра на осификация на тазобедрените стави при бебета или недостатъчният им растеж до една година може да предизвика проблеми с развитието на опорно-двигателния апарат. Нормалният растеж и функциониране на артикулационните топки влияят върху правилното развитие на таза като цяло. За да позволите на детето да се научи да ходи, дръжте тялото в равна позиция.

Патологично състояние на ядрото

Забавянето на образуването на ядра на осификация на тазобедрената става или пълното им отсъствие при новороденото в повечето случаи е сериозна патология. Което в последствие значително влияе върху развитието на ставата. При преглеждане на бебето лекарят разглежда своето здравословно състояние, което определя кога бавното нарастване на ядрата е патологично и когато е нормално.

При отсъствието на изкълчване на тазобедрената става, бавното нарастване на топките в ставата обикновено не се разглежда като опасна патология. Но при сериозни нарушения на опорно-двигателния апарат, наличието на изкълчване поради липсата на топки в ставата, е необходимо незабавно да започне лечението.

Причини за нарушения

Случаи, когато се появят късни ядра на осификация или забавянето им растеж могат да бъдат предизвикани от редица причини. Основата на тази патогенеза е:

  • диабет;
  • патологични нарушения в метаболизма;
  • хипертиреоидизъм;
  • рахит (среща се при половината от новородените);
  • изкуствено хранене.

В повечето случаи недостатъчното развитие на ядрата е съпроводено с такава вродена патология като дисплазия на тазовите стави. Най-често момичетата са обект на такова изкълчване на тазобедрената става. В този случай, главата на бедрената кост и центърът на ядрото не съвпадат, има недоразвитост на кухината и проксималната част на бедрената кост.

Причини, които причиняват дисплазия и недоразвитие на ядрата:

  • инфекциозни лезии по време на бременност;
  • наследствени фактори;
  • старост на майката;
  • силна токсикоза по време на бременност;
  • поставете бебешките задници напред.

Опасни симптоми в недоразвити ядра

Дисплазията се развива по време на бременността, но след раждането, на фона на тази патология, се наблюдава изкълчване на главата на бедрената кост в резултат на натоварването на ставата. Именно навяхванията са опасен симптом за проблеми с развитието на тазовите ядра.

Има такива видове компенсиране:

  • Предварително изтласкване - има ограничена способност да се разпространяват краката на детето, които преди това са били наклонени под ъгъл от деветдесет градуса. Повишен мускулен тонус на краката, няма симетрично подреждане на гънките по бедрата и бедрата.
  • Сублуксация - скъсяване на крака по отношение на другото, усещане за щракване, когато отвличането води до бедрената кост (главата на костта се свлича в кухината на артикулацията).
  • Изкълчване - явно нарушение в периода на ходене (мускулно напрежение, ограничена функционалност на бедрото по време на отвличане на краката и др.).

Когато се образува изместване на ставата, се наблюдава слабост на задните части, в резултат на което един крайник е по-къс от другия. До една година децата могат да накуцват и да имат двустранно увреждане на бебето - патешка походка.

При двустранна патология на развитието на ядрата, лекарите не го приписват на сериозен проблем. Какво не може да се каже за едностранното изоставане на ставата.

диагностика

Ако наблюдавате горните симптоми на нарушения в развитието на таза, трябва незабавно да се свържете с ортопед. Той изследва детето, разпитва историята на оплакванията, особеностите на хода на бременността. След това е назначено ултразвуково изследване. Това е най-безопасният и информативен за бебето. Използването на ултразвук, можете да получите данни за наличието и размера на ядрата на осификация, за да се определи тяхната функционалност.

В редки случаи лекарят предписва рентгенова снимка. С негова помощ по-ясно се виждат зоните и параметрите на осификация на тазобедрената става. Но рентгенови лъчи имат вредно лъчение на тялото на децата, така че не се препоръчва за деца, и особено до три месеца.

Методи за лечение

След диагнозата се предписва подходящо лечение. Важното е, че бебето е забранено да седи или да ходи, почивайки на краката си. Тези действия допринасят за загубата на придобити резултати от лечението. Ето защо, задачата на родителите да организират безопасно занимание за детето.

  • Превенция или лечение на рахит (пиене на витамин D, ултравиолетова радиация също помага).
  • Необходимо е да се носи специална гума, с помощта на която се постига правилното подреждане на частите на тазобедрената става, както и тяхното адекватно развитие.
  • Електрофореза с фосфор, калций и бишофит в областта на ставата.
  • Масажи и упражнения.
  • Процедура по електрофореза с еуфилин на долната част на гърба и сакрума.
  • В банята се добавя морска сол.
  • Парафинови накладки на мястото на съединението.
  • Периодична ултразвукова диагностика за изследване на динамиката на заболяването.

Ако се спазват всички инструкции на лекаря, всички нарушения с развитието на ядрата обикновено изчезват в рамките на седем до осем месеца. За да предотвратите проблеми, спазвайте няколко превантивни мерки:

  • балансирана диета за бременни и кърмещи майки;
  • правилното хранене на детето (добавките се прилагат от пет до седем месеца, не по-късно);
  • Масажи за бебета;
  • ходене на чист въздух;
  • използване на витамин D в периода на есента, зимата и пролетта;
  • месечни педиатрични прегледи.

Видеоклип "Дисплазия за д-р Комаровски"

Във видеото ще видите мнението на д-р Комаровски за дисплазията на тазобедрената става.

Скоростта и патологията на ядрата на осификация на тазобедрените стави

Образуването на скелета при хора обикновено се простира дълго време - някои от неговите елементи узряват до 25-годишна възраст. Тази особеност на процесите се дължи на общия растеж на организма, който позволява на костите да се увеличават по дължина и ширина безпрепятствено. Ако осификацията завършва в детска възраст, е възможно да се наблюдават сериозни аномалии на скелета, което води до нарушаване или пълна загуба на функциите му.

Поради неравномерния растеж, онези части на опорно-двигателния апарат, които са подложени на най-голямо аксиално натоварване, узряват по-бързо. Те включват повечето тубулни кости, особено в областта на ставите и мускулните привързани места. На тези сегменти са ядрата на осификация, навременното появяване на които показва нормалното развитие на тези структури.

Тези ядра са от най-голям интерес в тазобедрената става - вече е доказана ролята им в механизмите на вродена хиподинамика. С навременна диагноза - ултразвук - структурата на артикулацията се оценява при деца. Комбинация от резултатите от ултразвук и дори най-малките клинични признаци на увреждане на тазобедрените стави ви позволява да започнете лечение, което предотвратява развитието на необратими промени.

понятие

Ядрата на осификация са чисто диагностичен знак, който характеризира нормалното или патологично развитие на тазобедрената става. Външните признаци на този процес са невидими, но резултатът винаги е очевиден - пълното съзряване на всички елементи на ставата. Това се дължи на прилагането на следните механизми:

  1. В същото време не се наблюдава осификация на всички елементи на опорно-двигателния апарат - първоначално се усилват само онези части, които ще поемат първия товар.
  2. Тазобедрената става при деца до около 6 месеца практически не участва в осъществяването на значителни движения. Ето защо, за пълзене и седене, поне образуването на костни ядра в главата на бедрената кост е необходимо, за да се упражнява минимална подвижност.
  3. Ядрата на осификация в ацетабулума на таза се появяват първо само по горната част, която се нарича покрив в анатомията. Ако се формира във времето, тогава бебето ще може спокойно да стои на краката и да ходи.
  4. Ето защо, първоначално тези костни ядра трябва да се появяват в големи количества в главата на бедрото и горната част на ацетабулума. Намаляването на техния брой води до забавяне в развитието на артикулацията, което се превръща в риск от вродена дислокация при децата.

Ако в тазобедрената става с ултразвук не се определя от ядрата на осификация, то това състояние се нарича термин аплазия (отсъствие).

Нормален процес

Тъй като образуването на ядра е физиологичен механизъм, то тогава нормално се случва незабелязано от самия дете и неговата среда. За разлика от зъбите, костният растеж не се съпровожда от някои неприятни усещания. Резултатът от всички процеси е частичното съзряване на тазобедрената става, което го подготвя за по-нататъшно натоварване. Разграничават се следните три етапа на нормално развитие:

  1. Първият период продължава от полагането на елементите на артикулацията на плода към първите месеци от живота на детето. По време на него анатомичните структури се състоят само от хрущялна тъкан и тяхната форма значително се различава от структурата на тазобедрената става при възрастен.
  2. Вторият етап е най-важен - започва приблизително от 6 месеца и завършва с година и половина от живота на бебето. По това време се наблюдава максимално развитие на костни ядра, които постепенно заменят хрущялната тъкан.
  3. Третият период минава преди пубертета - по време на него всички отделни ядра се сливат в плътни плочи. По-късно осификацията на долния и централния ацетабулум е нормална.

Правилното развитие на ядрата се съчетава с етапите на увеличаване на активността на детето - първо се научава само да се промъква и да седи, и скоро той вече е в състояние да стои и да ходи лесно.

Имат плод

Като се имат предвид възможностите за ранна диагностика на много заболявания понастоящем, често родителите на бъдещото бебе искат да знаят риска от вродена хиподинамия. Те предполагат, че скринингът (ултразвук) по време на бременност ще им даде такава информация. Но за плода такава диагноза ще бъде безполезна поради следните причини:

  • Образуването на тазобедрената става може да бъде оценено в края на бременността, когато плодът е добре видим за всички части на тялото.
  • В този случай откриването на големи костни ядра не е физиологичен процес - по време на раждането у децата само съединителната и хрущялната тъкан образуват артикулацията.
  • Ставката на плода и новороденото не играе съществена роля в движенията, така че първите признаци на съзряване се наблюдават само в интервала от 3 до 4 месеца.

Ултразвуковото изследване по време на бременност ще покаже само груби аномалии на тазобедрената става - пълното му отсъствие или сериозни вродени деформации.

При деца

Веднага след раждането, процесът на изграждане започва в тялото на бебето, което му позволява да подготви всички органи и системи за нови условия. На първо място, те се отнасят до опорно-двигателния апарат, чиито елементи започват да растат под влияние на движенията. Следователно, образуването на ядра започва поради следните фактори:

  • При активни движения на краката, мускулите на бедрата се намаляват активно, което допринася за увеличаване на притока на кръв в дълбоките участъци на костта.
  • Нормалната мобилност допринася за изстрелването на спящите клетки - някои започват да разрушават хрущялната тъкан, докато други образуват костни лъчи на негово място.
  • Обикновено се образуват няколко ядра, което позволява ускоряване на заместващите механизми. Най-големите образувания се определят в централните части на главата на бедрената кост, откъдето те се разпространяват на повърхността.
  • Ацетабулумът започва да се формира едновременно с главата на бедрото, но придобива окончателната си форма едва след началото на стояне и ходене.
  • За да стане забележима осификация, трябва да мине известно време - по ултразвук, признаците на ядрата обикновено стават видими в периода от 4 до 6 месеца след раждането.

Нормалното развитие на тазобедрената става винаги е придружено от естествен ход на периодите на развитие - децата се учат да стоят и да ходят във времето.

Как да се определи?

Правилното формиране на артикулацията може да се оцени без да се прибягва до специални диагностични методи. За тази цел в медицината се провеждат редица специални тестове:

  1. Симетрията на кожните гънки на бедрото и под задните части се оценява външно. Ако те са на различни нива, това показва забавяне в развитието на ставата.
  2. Извършва се тест за отвличане на бедрото - краката на детето се огъват и притискат към стомаха, след което внимателно ги разпръскват встрани. Обикновено при деца, поради малкия размер на ставната кухина, те могат лесно да се разместят. Когато патологията на тазобедрената става е разредена.
  3. Едновременно с предишния тест се оценява и приплъзване - ако при движение на краката от едната или от другата страна има щракване. Забавянето на осификацията допринася за такава криза, която се дължи на лошото фиксиране на главата на бедрената кост в необработената кухина.

Лесно е да се извършват подобни тестове в домашни условия, като се спазват мерките за безопасност, за да не се нарани детето. Ако поне една от тях е положителна, е необходимо ултразвуково изследване на тазобедрените стави, за да се оценят ядрата на осификация.

Патологични възможности

Нарушаването на физиологичните механизми на образуване на кост в елементите на тазобедрената става основно засяга развитието на детето. Когато мускулите и меките тъкани са напълно оформени, настъпва времето за осъществяване на опората и двигателната функция на артикулацията. Но анатомично, той не е готов за такава работа, което води до неговата постепенна деформация.

Аномалии на образуването на ядра на осификация в главата на бедрената кост и ацетабулума предхождат такива промени. Те се основават на следните промени в тялото на детето:

  • Най-често механизмът е нарушен в утробата, което води до грешки при полагането на клетки, които са източник на костна тъкан. Различни ендокринни заболявания, инфекции или интоксикации по време на бременност допринасят за това.
  • Понастоящем намалява честотата на вродени изкълчвания на бедрото, причинени от рахит при деца. Но този проблем е все още актуален, тъй като недостигът на витамин D и калций при бебетата води до различни лезии на скелета (включително тазобедрените стави).
  • Честа възможност е и раждането на недоносено бебе. Поради незрялостта на всички органи и системи, тези деца често изпитват различни увреждания на развитието.

Абсолютно всички бебета нямат ултразвуково изследване на тазобедрените стави - то се извършва само по показания на базата на външни данни от изследването.

забавяне

Закъснението в образуването на огнища на осификация в главата на бедрото и ставната кухина до първите стъпки на бебето рядко става забележимо. Забавянето на образуването на ядра в тазобедрената става се съпътства от следните симптоми:

  • Външно, до една година, промените може да не са забележими - симетрията на кожните гънки е запазена, абдукцията на тазобедрената става леко ограничена.
  • Основните прояви стават забележими само при ултразвук - на възраст около 6 месеца, костните ядра са малки.
  • Когато се наблюдава в динамиката на тяхното постепенно увеличаване, което е все още зад темповете на растеж и развитие на детето.
  • С течение на времето ядрата трябва постепенно да се разширяват, както и частичното им сливане. При забавяне, до момента на започване на разходката се определя само частична връзка в централните области.

Тъй като процесите на образуване на костна тъкан все още се срещат, резултатът от забавената осификация без лечение обикновено се превръща в вродени субуляции на бедрото.

Липса на

В някои случаи има пълна аплазия на костните ядра в съставните части на тазобедрената става. Сериозната аномалия става пречка за развитието на неговите поддържащи и функционални качества, след което тялото се опитва да изключи дефектната връзка от работа. Aclasia е придружена от следните нарушения:

  • Дори и без поддържаща функция, увреждането на ставата става забележимо - външно, краката губят симетрията си, всяко движение се извършва трудно или е невъзможно.
  • По времето, когато първите ядра се появят на ултразвук, техните признаци не се откриват - ставната кухина и главата на бедрото се образуват само от хрущялна тъкан. Те имат характерен еднороден вид (без допълнителни плътни включвания).
  • Когато се наблюдава в динамиката на признаците на осификация не се определя - ставата постепенно започва да губи първоначалната си конфигурация, деформира се под влиянието на мускулите и сухожилията.
  • Ацетабулумът постепенно се изравнява, тъй като покривът му не може да издържи постоянно налягане поради мекотата. Главата на бедрото се измества по-високо и след това започва постепенно да губи кръглата си форма.

Резултатът от този тип нарушения винаги е артроза на тазобедрените стави - прекалено меко съединение не издържа на натоварването, което води до неговото постепенно разрушаване. Поради редовното увреждане, хрущялната тъкан се заменя с белег, който постепенно придобива появата на калус. Следователно единствената възможност за помощ в този случай е съвместното протезиране.

По телевизията

Д-р Комаровски посвети една от програмите си на развитието на тазобедрената става, където обясни механизмите за развитие на осификационните ядра в здравето и патологията в диаграми и картини. В програмата той освети следните въпроси:

  1. Физиологичните процеси, протичащи в тазобедрената става по време на растежа и развитието на детето.
  2. Причините, влияещи върху правилното формиране на опорно-двигателния апарат при деца, както и неблагоприятните фактори, които забавят механизмите на растеж.
  3. Диагностични и лечебни методи за забавено образуване на костни ядра, както и навременна превенция за предотвратяване на образуването на вродена хиподинамия.

Програмата не само ще асимилира теоретичния материал за физиологичните процеси на растеж, но и ще им даде визуален образ. В тази форма на родителите ще бъде много по-лесно да разберат какво е необходимо за раждането и възпитанието на здраво дете.